Szczecinianie piszą do LIDLA

Mieszkańcy Szczecina sprzeciwiając się psuciu estetyki naszego miasta zwracają się do Lidl Polska i Posejdon o stosowanie najwyższych standardów estetycznych przy umieszczaniu szyldów i logotypów na budynku.

Nowowybudowany Posejdon ma szansę stać się dumą Szczecina. Inwestor wielokrotnie chwalił się zieloną ścianą czy najnowocześniejszymi ekologicznymi rozwiązaniami budynku.
Zarówno jakość inwestycji jak i lokalizacja zasługują również na najwyższej klasy oprawę wizualną. Mieszkańcy Szczecina zwracają się do Lidl Polska o zastosowanie dopasowanych do miejsca szyldów, rezygnację z krzykliwych kolorów widocznych już teraz na elewacji budynku. Inspiracją niech będzie konkurencja, która potrafi, również w Szczecinie, dopasować estetykę szyldów do okolicy, stosując np. logotypy monochromatyczne.

_ _ _ _ _
Jeśli popierasz tę prośbę, wyślij list do recepcja@lidl.pl lub biuro.prasowe@lidl.pl

PRZYKŁADOWY LIST

Szanowni Państwo,

Zwracam się z prośbą o jak najszybszy demontaż kolorowego szyldu Lidla, który został umieszczony na elewacji szczecińskiego Posejdona. Proszę o zastosowanie najwyższych standardów estetycznych przy umieszczaniu szyldów, logotypów i innych inforamcji wizualnych na tym budynku.

Budynek Posejdona jest jedną z architektonicznych ikon miasta jeszcze od czasów przedwojennych. Dziś, po modernizacji i przebudowie, Posejdon ma szansę stać się dumą Szczecina również o zasięgu ponadlokalnym. Jego inwestor już teraz, jeszcze przed ponownym otwarciem obiektu, zasłużył na uznanie wkompomnowaniem w jedą z elewacji największej w Polsce zielonej ściany i najnowocześniejszymi ekologicznymi rozwiązaniami w budynku.
Klasa i rozmach architektonicznej inwestycji oraz lokalizacja obiektu musza posiadać najwyższej klasy oprawę wizualną. Jego elegancka elewacja wymaga zastosowania dopasowanych kolorystycznie do niej szyldów, rezygnacji z krzykliwych kolorów. Już teraz widać, jak bardzo szablonowa kolorystyka szyldu Lidla razi przy wyszukanym sąsiedztwie architektury i odbiera jej walory, zaplanowane przez projektanta.

Inspiracją niech będzie konkurencja, która potrafi, również w Szczecinie, dopasować estetykę szyldów do okolicy, stosując np. logotypy monochromatyczne.

Z wyrazami szacunku,